МАЙБУТНЄ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. КРИЗОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ. ПОШУК ВАРІАНТІВ ДЛЯ УКРАЇНИ

j 009

Питання пошуку антикризових заходів для розвитку туризму в Україні – ось про що говорили нещодавно у Львові на конференції, організованій Львівською міською радою. Що можливо зробити для Тернопілля та України чули і представники управління розвитку туристичної інфраструктури Департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму облдержадміністрації.
27 та 28 листопада 2014 року у Львові відбулася конференція «Майбутнє туризму в Україні. Кризовий менеджмент. Пошук варіантів для України». Організаторами заходу виступила Львівська міська рада за підтримки німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ.
Під час конференції були проведені лекції та зустрічі з керівниками міжнародних економічних організацій та проектів, а також представниками регіонів України. Загалом для участі у заході до Львова приїхали представники 18 областей, а це більше 50 осіб, серед яких були і представники від Тернопільської області.
Під час обговорення виступів регіональних керівників туристичних структур усі зазначали, що в Україні вже є напрацьовані варіанти боротьби із кризою у галузі і тепер залишилося визначити самі дієві кроки, які можливі до застосування уніфіковано на всій території України.
Найактивніший із виступаючих міжнародних доповідачів Йоел Мансфельд, оцінюючи ситуацію на туристичному ринку нашої країни з приїздом іноземних туристів, висловив припущення, що українським туристичним компаніям необхідно орієнтуватися на обслуговування внутрішнього туриста. Він також рекомендував створювати туристичний продукт для іноземців на основі результатів глибокого моніторингу, щоб правильно визначити пріоритети.
Особливо цікавими були виступи львівських економістів та спеціалістів у галузі сервісного обслуговування.
Основне гасло Павла Шеремети «Інновації повернуть туриста». Для того, щоб збільшити кількість відвідувачів, необхідно знати та відчувати клієнта.
Дуже повчальним був виступ голови асоціації рестораторів м.Львів Марка Зархіна. Він впевнений, що туризм є найкращим популяризатором життєвої моделі міста, а це дуже важливий аргумент для туриста при виборі мандрівки. За його словами, Львів, опрацювавши всі новітні технології, стає експортером ідей для регіонів, які починають активно розвиватися.
За результатами конференції було запропоновано узагальнити пропозиції для вдалого розвитку середньостатистичної туристичної компанії, керуючись лозунгом: «Любити територію життя і професійно оцінювати можливості туристів на основі попередньо проведеного налізу».

j 007j 013j 026