ЗАВЕРШУЄМО РОБОТУ НАД ТУРИСТИЧНИМ ЛОГОТИПОМ ТЕРНОПІЛЬЩИНИ

P310243610 березня відбулося засідання організаційного комітету конкурсу на розробку кращого туристичного логотипу Тернопільської області.

На виконання пункту 6.2. заходів Програми розвитку туризму в Тернопільській області на 2013-2015 роки, затвердженої рішенням сесії Тернопільської обласної ради від 31 жовтня 2013 року № 1474 щодо розробки туристичного логотипу Тернопільської області, відповідно до пропозицій Громадської ради при департаменті розвитку інфраструктури, транспорту та туризму завершився конкурс на розробку кращого туристичного логотипу Тернопільської області. В департамент надійшла 31 заявлена робота з ескізами логотипів від 20 учасників. Для визначення автора кращої роботи 10 березня відбулося засідання організаційного комітету конкурсу на розробку кращого туристичного логотипу Тернопільської області. 

Метою проведення конкурсу стало наше бажання розробити новий туристичний логотип, який буде основою при розробці туристичного бренду Тернопільської області та передаватиме ключову характеристику туристичного потенціалу нашого краю на регіональному, національному та міжнародному рівнях.
«Тернопілля бере участь у різного роду промо-заходах, одним із них є виставка UITT- 2015, яка відбудеться в Києві 25-27 березня 2015 року . Ми маємо гарну можливість вперше задіяти оновлений логотип та розрекламувати його серед представників туристичного бізнесу на міжнародному рівні» - зазначив Назар Яворський.
Андрій Стронець, засновник ТОВ «Студія друку», під час обговорення ескізів, наголосив на те, що більшість робіт є аматорськими тому не дотримання тих чи інших канонів в запропонованих ідеях-це річ передбачувана. Також надав рекомендації щодо удосконалення ескізів логотипів. За його словами: «Нам потрібно виділити хорошу конструкцію яка сприйматиметься візуально, буде простою, лаконічною та композиційно зрозумілою».
Конкурсантам потрібно допрацьовувати свої ескізи логотипів, десь мінімалізувати, змінити, можливо навіть об’єднати декілька концепцій – запропонував Михайло Гросуляк, громадський діяч, засновник та почесний власник колоритної мережі «Самогонна ресторація» та спонсор конкурсу.
Розглянувши всі представлені конкурсні роботи члени організаційного комітету довго дискутували та деталізували кожну роботу за тими критеріями, які ставилися перед конкурсантами та їхніми проектами. В результаті обговорення виділили ескізи логотипів трьох авторів, які на думку оргкомітету, є найбільш вдалими проте ще не досконалими.
Ескіз туристичного логотипу, що набрав найбільшу кількість голосів під час опитування громадської думки на сторінці «Тернопільщина туристична» в соціальній мережі Facebook також увійшов в трійку кращих під час голосування членів оргкомітету.

За підсумками засідання члени організаційного комітету прийшли до висновку:
- надіслати авторам трьох найвдаліших проектів логотипів рекомендації щодо доопрацювання по кожному зокрема,
- дати авторам час на допрацювання їхніх ідей, враховуючи зауваження членів оргкомітету терміном до 5 днів;
- провести засідання членів оргкомітету конкурсу повторно, для визначення переможця конкурсу16 березня 2015 року.

P3102435P3102441P3102438