ВІДБУЛАСЬ ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТУРИСТИЧНОГО ПАСПОРТА ТЕРНОПІЛЬЩИНИ

TURPASPORTУправління з питань туризму та курортів облдержадміністрації організувало презентацію туристичного паспорту Тернопільської області. Участь у заході взяли представники туристичних організацій, туристичної громадськості краю, представники структурних підрозділів ти ЗМІ.

Управління з питань туризму та курортів облдержадміністрації організувало презентацію туристичного паспорту Тернопільської області. Участь у заході взяли представники туристичних організацій, туристичної громадськості краю, представники структурних підрозділів ти ЗМІ.
Леся Серетна, начальник управління відкрила засідання, зазначила, що у рамках реалізації Програми розвитку туризму в Тернопільської області на 2013-2015 роки та роблячи свій внесок у розробку проекту Стратегії розвитку Тернопільщини на період до 2020 року управлінням з питань туризму та курортів облдержадміністрації з ініційовано проведення широкого маркетингового дослідження стану та перспектив розвитку туризму в області. Ця аналітично-дослідницька діяльність у сфері туризму тривала більше 6 місяців і проводилася з метою формування конкурентоспроможного регіонального туристичного продукту та систематизації даних про стратегічні напрямки розвитку туристичної індустрії на Тернопільщині. Для проведення моніторингу туристичних ресурсів області було сформовано робочу групу та затверджено план дій за участю представників партнерів проекту, а саме Тернопільської обласної ради, державних структур, науковців провідних вищих навчальних закладів області, представників бізнесових об'єднань та інших авторитетних представників громади області.
Науковий та методологічний супровід дослідження здійснювала Олена Дейнека, доцент кафедри маркетингу Тернопільського інституту соціальних та інформаційних технологій, знаний в області фахівець у сфері маркетингу та соціально-економічного розвитку територій.
Засідання робочої групи у повному складі було проведено на початковому етапі, а далі робочі зустрічі тривали у робочому порядку, відбувалися постійні консультації з усіма учасниками цього процесу. В результаті - сформувано електронну базу даних, підготовлено кінцевий варіант туристичного паспорта області, який сьогодні оприлюднюється перед громадськістю, бізнесом і ЗМІ.
Олена Дейнека, доцент кафедри маркетингу Тернопільського інституту соціальних та інформаційних технологій, автор маркетингового проекту по розробці туристичного паспорта області, докладно зупинилась на процесі розробки туристичного паспорту, оцінці туристичних ресурсів краю, перспективних видах туризму, а також окреслила ряд проблем, вирішення яких сприятиме розвитку туризму в області: слабка іміджеві політика, хаотичний розвиток туристичної інфраструктури, транзитний характер туристичних потоків. Науковець запропонувала розробити основну туристичну стратегію, що сприятиме створенню бренду Тернопільщини, а також кластерний підхід до розбудови туристичної галузі, розвиток ділового, медичного, аграрного, пригодницько-спортивного видів туризму.
Руслан Підставка, старший науковий співробітник Національного заповідника «Замки Тернопілля», розповів про проблеми та перспективи розвитку культурно-пізнавального туризму на прикладі об’єктів НЗ «Замки Тернопілля», зокрема мова йшла про хід проведення реставраційних робіт у Язлівецькому, Теребовлянському замках та у замку с.Підзамочок Бучацького району, а також про результати реставрації у Збаразькому та Скалатському замках, Вишнівецькому палаці. Науковець також розповів про ефективну роботу в туристичної інфраструктури на прикладі Збаразького замку (готель, ресторан, крамниця з рекламно-інформаційною продукцією та сувенірами).
Юрій Денека, начальник управління стратегічного розвитку міста Тернопільської міської ради, у своєму виступі акцентував увагу присутніх на розвитку тематичного туризму на прикладі м.Тернопіль, а також створення календаря туристичної подій міста.
Наталія Оболончик, завідувач науково-дослідного відділу Кременецько-Почаївського державного історико-архітектурного заповідника, поділилася позитивним досвідом функціонування туристичної інфраструктури на основі розвитку паломницького туризму, також окреслила проблеми – нестачу кваліфікованих екскурсоводів.
Роман Задорожний, громадський активіст, зазначив, що якісне вирішення проблем, які виникають в туристичній галузі, полягає у комплексній роботі туристичної громадськості, органів влади, представників туристичного бізнесу.
На завершення засідання головний спеціаліст управління з питань туризму та курортів облдержадміністрації Ростислав Яцків ознайомив присутніх з роботою інтерактивної карти Тернопільщини на сайті управління ternotour.com.ua.

Turpasport3Turpasport1Turpasport2