«НА ЩО МОЖЕ ПРЕТЕНДУВАТИ ТУРИСТИЧНА ТЕРНОПІЛЬЩИНА»

BryfingУ рамках проведення заходів з нагоди відзначення Всесвітнього туризму та Дня туризму в Україні для місцевих ЗМІ відбувся брифінг на тему «На що може претендувати туристична Тернопільщина» за участю заступника голови Тернопільської облдержадміністрації Леоніда Бицюри та заступника директора департаменту - начальника управління розвитку туристичної інфраструктури департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ОДА Назара Яворського.


У вступному слові Леонід Бицюра зазначив, що розвиток туризму в області орієнтується на поєднання системного проведення заходів з підготовки популярних туристичних об’єктів, насамперед капітальних споруд - замків, створення навколо них відповідних закладів сервісного обслуговування туристів, налагодження дорожньої мережі у взаємодії з дорожнім господарством, і проведення інформаційної компанії з промоції області. Це є основним завданням новоствореного департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму облдержадміністрації. Він дав коротку характеристику різним видам туризму, зокрема акцентував увагу на розвитку пріоритетних видів туризму – паломницького та патріотичного.
Назар Яворський у своєму виступі розповів своє бачення напрямів роботи управління розвитку туристичної інфраструктури: налагодження та розширення мережі туристично-інформаційних центрів у малих історичних містах, популяризація туристичного потенціалу Тернопільщини на різних рівнях промоції, співпраця з діаспорою, ефективне функціонування інтерактивної туристичної карти Тернопільської області на веб-сайті управління, де внесена вся необхідна інформація для туриста, зокрема заклади харчування, розміщення, туристичні об’єкти, адреси туристичних фірм, розважальних закладів та ін.
Начальник управління розвитку туристичної інфраструктури розповів присутнім про заплановані заходи, які відбудуться в області з нагоди відзначення Всесвітнього дня туризму та Дня туризму в Україні.
Назар Яворський провів презентацію «Пріоритетні види туризму за підсумками проведеного маркетингового дослідження розвитку туристичної індустрії Тернопільської області», проаналізував перспективи розвитку культурно-пізнавального, пригодницького, тематичного та екологічного видів туризму.
Учасники брифінгу відповіли на запитання журналістів.

Bryfing2Bryfing4Bryfing3