ТЕРНОПІЛЛЯ ПРЕДСТАВЛЕНЕ У РОБОТІ КРУГЛОГО СТОЛУ «СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ У ЧАС ЕКОНОМІЇ ТА ПОЛІТИЧНОЇ КРИЗИ»

10722445 973250586024322_1064927188_o

Нещодавно у Києві під час проведення Міжнародної туристичної виставки «Україна» відбувся круглий стіл «Стратегії розвитку внутрішнього туризму у час економії та політичної кризи», організований асоціацією журналістів «Туристичний прес-клуб України».


Нещодавно у Києві під час проведення Міжнародної туристичної виставки «Україна» відбувся круглий стіл «Стратегії розвитку внутрішнього туризму у час економії та політичної кризи», організований асоціацією журналістів «Туристичний прес-клуб України».
Основними питаннями, які обговорювались на засіданні були:
• де і як залучати туриста в часи економічної та політичної нестабільності;
• які ринки замість російського можуть стати пріоритетними для України;
• досвід успішних промо-кампаній та заходів під час літнього турсезону 2014 року;
• туристичні інтернет-представництва регіонів України: інтернет-портали; facebook-сторінки;
• співпраця бізнес-структур, громадських організацій та органів державної влади щодо реалізації спільних проектів у туристичній галузі.
Участь у заході, від Тернопільської області, взяв заступник директора департаменту-начальник управління розвитку туристичної інфраструктури Департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму Тернопільської облдержадміністрації Назар Яворський. Під час круглого столу начальником управління була презентована тема: «Розвиток релігійного туризму на Тернопіллі, як засіб збільшення туристичного потоку до регіону».
Виступ базувався на результатах досліджень паломницько-туристичного потоку відвідувачів найпопулярніших на Тернопіллі релігійних об’єктів, серед яких: Зарваницький відпустовий центр, Почаївська Свято-Успенська Лавра; Язловецький монастир; печерні храми у Рукомиші та Монастирку.
Згідно аналізу, нашу область у рік відвідують мільйони паломників та туристів. Найбільша активність припадає на літній період а також при організації певних подій таких як відпусти. «Створення дієвої системи забезпечення тематичного туризму може дати новий виток у розвиток даного виду туризму» – сказав Назар Яворський.
Нагадаємо, що з 1 по 3 жовтня у м. Київ у Міжнародному виставковому центрі відбувся 21-й Міжнародний туристичний салон «Україна» - UITM’2014. Тернопільщина також мала своє промо-місце на стенді «Туристичні Бренди України» для представлення туристичного потенціалу нашої області де були представлені матеріали про об’єкти області.

10678054 973250592690988_905327120_o10681618 973250582690989_785188708_n10722889 973250589357655_80115614_o