НАРАДА ІЗ ПРЕДСТАВНИКАМИ БІЗНЕСУ ТА СТУДЕНТСТВА

P2102195За ініціативи громадської ради при департаменті розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ОДА відбулася нарада з обговорення питань щодо розвитку туризму в Тернопільській області шляхом співпраці бізнесу, громадських організацій та студентської молоді.

10 лютого в департаменті розвитку інфраструктури, транспорту та туризму обласної державної адміністрації за ініціативи громадської ради при департаменті відбулася нарада з обговорення питань щодо розвитку туризму в Тернопільській області шляхом співпраці бізнесу, громадських організацій, студентської молоді.

Громадську раду при департаменті розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ОДА представляли її голова Володимир Бурий, Сергій Гунько та Валерій Старичков, який також є представником туристичних операторів.

У нараді були присутні студенти географічного факультету ТНПУ ім.. В.Гнатюка, які проходять практику у департаменті., а також керівники туристичних підприємств області.
Назар Яворський, заступник директора департаменту – начальник управління розвитку туристичної інфраструктури департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму обласної державної адміністрації, зазначив, що сповідуючи нові підходи до роботи, управління велику увагу приділяє підготовці фахівців для роботи в туристичній індустрії.
Володимир Бурий зазначив, що, незважаючи на значний природний та історико-культурний потенціал, Тернопільщина пасе задніх. Головною причиною є небажання усвідомити, що туризм вийшов із площини гуманітарної сфери і за міжнародним досвідом є великою бізнес-площиною. Позитивним прикладом для наслідування є досвід Львова. Якщо у 2002 році Тернопільщина випереджала Львівщину на 4-5 років у розвитку туризму, то тепер навпаки ми відстаємо на 5-7 років.
Туристична галузь області потребує свіжих підходів, насамперед у налагодженні співпраці бізнесу, громадськості, науки та державних органів. Основні зусилля в області треба зосередити на розробці туристичного логотипу і бренду, кадастру туристичних ресурсів, а також на розробці та представленні туристичних продуктів. Особливо важливим є впровадження нових механізмів комунікації, фейсбук, особливо серед іноземних туристів, українських спільнот за кордоном. Потрібні нові підходи до піару краю, Тернопільщина має бути впізнаваною. Також поділився прикладами використання туристичного маркетингу, маніпулятивних технологій, які є важливими при розробці турпродукту, і, які впливають на туристичний попит.
Сергій Гунько закликав туроператорів розглядати студентів як потенційних партнерів, а також розповів про підходи до розробки ностальгічних, екскурсійно-пізнавальних турів. При розробці турів необхідно використати інформацію, яка б зацікавила туриста, а також дати унікальну назву туру, включаючи при цьому цікаві та маловідомі об’єкти.
Валерій Старичков зауважив, що туроператори є лише верхівкою туристичного бізнесу. При розробці туристичних продуктів слід пам’ятати про три групи потенційних клієнтів: місцеві жителі, гості із східної і центральної України та іноземні туристи. Закликав студентів проявити ініціативу та креативність, віднайти родзинки, які зацікавлять і вразять туристів. Оскільки туристичн галузь, на сьогоднішній день, це базисна галузь для заробляння грошей, а не лишень складова виховання, пізнання та розвитку особистості.
Іванна Романська закликала поставитися до розробки ідей з великою зацікавленістю, адже коли робиш роботу з інтересом, це захоплює інших.
За результатами обговорення студентам було запропоновано до 02 березня напрацювати пропозиції турпродуктів за такими темами:
1 Загадкові місця галицької магії;
2. Гетманські столиці польських королів на Тернопільщині
3. Велотури.
Представляючи свої творчі проекти, студенти зможуть продемонстрували свої перші професійні успіхи, показавши результати власних досліджень, а також відпрацювати практичні навички при розробленні турпродукту.
«У такий спосіб ми прагнемо заохотити креативну молодь до розкриття її творчого потенціалу, допомогти їй у формуванні сучасного мислення та професійної компетентності, долучитись до підготовки каталогу туристичних ресурсів Тернопільщини та запропонувати нові підходи до формування цікавих та конкурентоздатних туристичних продуктів» - на завершення зустрічі зазначив Н.Яворський.
Всі пропозиції, ідеї будуть проаналізовані і після доопрацювання взяті туроператорами для апробації та пропозиції туристам.

P2102188P2102184P2102193