ТУРИСТИЧНИЙ ЛОГОТИП ТЕРНОПІЛЛЯ

P3232479

Тернопільщина отримала довгоочікуваний туристичний логотип. Саме цю подію оприлюднив на брифінгу начальник управління – заступник директора департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму облдержадміністрації Назар Яворський.


23 березня в приміщенні облдержадміністрації під час проведення брифінгу начальника управління – заступника директора департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму облдержадміністрації Назара Яворського відбулася перша офіційна презентація нового туристичного логотипу Тернопільської області. За підсумками конкурсу кращою роботою обрано ескіз туристичного логотипу тернополянина Юрія Козоріза.
Сьогодні ми зібрались з нагоди приємної події, адже Тернопільщина отримала довгоочікуваний туристичний логотип, звернувся Назар Яворський до представників преси та гостей зустрічі. Наступним нашим кроком буде обрання кращого гасла для цього логотипу. Запрошуємо всіх творчих та небайдужих людей поділитися своїми ідеями щодо слогану для туристичного логотипу в соціальній мережі Facebook на сторінці «Тернопільщина туристична».
Уже 25-27 березня в Києві відбудеться виставка, яка є масштабною подією в сфері туристичного бізнесу, де ми вперше представимо оновлений логотип та розрекламуємо його серед представників туристичної галузі на міжнародному рівні.
Автор туристичного логотипу Тернопілля отримав грошову винагороду в розмірі 2000 грн. від спонсора конкурсу Михайла Гросуляка, громадського діяча, засновника та почесного власника колоритної мережі «Самогонна ресторація», та попросив перерахувати ці кошти для потреб бійця пораненого в зоні АТО.
Я сам є активним туристом уже впродовж 20 років, - розповідає Юрій. Тому характеризуючи елементи, які взяті за основу в логотипі хотів підкреслити туристичний потенціал, яким багата наша область. Зробити акцент на 5-ти видах туризму, які активно розвиваються в нашому краї, а саме, сакральний, замковий, спелеологічний, пізнавальний та сплави по річці Дністер. Наша область багата туристичними принадами і це потрібно показати. Працювати над логотипом було цікаво і не складно, дуже радий, що зміг внести свій вклад для області, зокрема, як житель міста і в першу чергу як турист.
Михайло Гросуляк, як громадський діяч висловив свою позицію щодо розвитку туризму на Тернопіллі, та наголосив, що влада має допомагати розвивати туристичний бізнес на Тернопільщині, а не бути перепоною для цього, адже туризм – це та галузь економіки, яка створює робочі місця та наповнює державний бюджет .
Сергій Гунько, голова комісії з питань туризму Громадської ради, що діє при департаменті розвитку інфраструктури, транспорту та туризму наголосив, що настав час, коли потрібно розробити стратегію розвитку туризму. Відповідно затверджено туристичний логотипу, проведено паспортизацію туристичних ресурсів, сформовано кадастр туристичних об’єктів – це вже є підготовчі кроки до розробки Стратегії розвитку галузі. Громадська рада також залучатиме до співпраці фахівців з інших регіонів, які вже мають певні напрацюваня і здобутки, сформувавши команду яка працюватиме, адже роботи є багато і її потрібно робити, а не лише говорити про неї.
Назар Яворський- заступник директора департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму – начальник управління туристичної інфраструктури, підвів підсумки та подякував всім за плідну співпрацю. І на завершення сказав: «Сподіваємось на позитивну реакцію від громадськості, влади та представників бізнесу, лише задіявши ці три гілки ми сформуємо непереможну команду».
Під час брифінгу представники ЗМІ мали можливість поспілкуватися та задати питання на які отримали чіткі відповіді та пропозиції щодо вирішення тих чи інших завдань.

P3232481P3232489P3232501