КОНФЕРЕНЦІЯ “СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ТА УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ”

Uitt-2015 030Під час проведення Міжнародної туристичної виставки UITT-2015: “Подорожі та Туризм» відбулася конференція “Стратегії розвитку внутрішнього туризму: європейський досвід та українські перспективи”, організована Центром розвитку туризму України, Асоціацією журналістів “Туристичний прес-клуб України” та компанією “Прем”єр-Експо”

26 березня у Києві під час проведення Міжнародної туристичної виставки UITT: “Подорожі та Туризм» відбулася конференція “Стратегії розвитку внутрішнього туризму: європейський досвід та українські перспективи”, організована Центром розвитку туризму України, Асоціацією журналістів “Туристичний прес-клуб України” та компанією “Прем”єр-Експо”.
Її учасниками стали керівники представники облдержадміністрацій, які опікуються туризмом, директори туристичних фірм, представники громадських організацій у сфері туризму, експерти ринку.
До участі у конференції а також до виступу був запрошений і представник Тернопілля Назар Яворський – заступник директора департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму облдержадміністрації.
Під час конференції з першими доповідями про європейський досвід управління туристичною галуззю та стосунками з регіонами виступили директор Інформаційного бюро “Угорщина-туризм” в Україні Світлана Кабиш та директор Польського осередку туристичної інформації Влодзімеж Щурек.
На думку Влодзімежа Щурека, Україні потрібно знайти свою модель управління туризмом, але головне при цьому, аби держава зрозуміла значення цієї сфери для розвитку країни.
Колишній директор Національного агентства з туризму Грузії Георгій Сігуа поділився досвідом Грузії у просуванні її туристичних можливостей після війни 2008 року. На його думку, Україна має всі можливості для того, аби через декілька років сюди також поїхали туристи. Представник Національного агентства з туризму та курортів Грузії Теона Чачуа розповіла про маркетингову політику Грузії, її участь у туристичних виставках, промо-кампаніях, сучасних технологіях, які використовуються задля промоції грузинських курортів.
Друга частина конференції була присвячена розвитку туризму в українських регіонах. Зокрема, цікавими і змістовними стали виступи представників структурних підрозділів по туризму.
Виступ Назара Яворського стосувався новоствореного туристичного лого нашої області. У презентації було коротко охарактеризовано основні аспекти лого та що вони означають у посиланні на наші об’єкти та перспективи розвитку туристичної галузі області.
Учасники конференції обговорили проблеми розвитку туризму у регіонах, поділилися досвідом розробки стратегій розвитку туризму. Наголошувалось, що за відсутності центрального органу виконавчої влади, що опікується туризмом, дуже складно координувати програми розвитку та промоції туризму у регіонах.
Під час конференції було оголошено про старт громадської кампанії “Час відпочивати в Україні”.

Uitt-2015 027Uitt-2015 029