ВІДНОВЛЮЄМО ТУРИСТИЧНІ КОНТАКТИ.

DSCN4478

У момент коли в Україні знову стає популярним внутрішній туризм, Тернопілля активізує рекламну діяльність. Підтвердженням цьому є нещодавні події у Одесі.


З 24 по 26 квітня 2015 року в Одесі відбулися масові заходи туристичного спрямування. Все розпочалося із Асамблеї туристичного бізнесу та Одеського туристичного фестивалю а завершилось гастрономічним фестивалем «Таки да, вкусно!».
Усі дні одесити та гості приморського міста мали змогу ознайомитися із запропонованими туристичними програмами та вибрати собі найкращий відпочинок.
Окремим блоком були представлені туристичні перлини Західної України. Найрізноманітніша туристична продукція від Тернопільської, Івано-Франківської та Львівської областей користувалася великим попитом. Відвідувачі стендів запитували про відпочинок на вічно зелених та екологічно-чистих територіях нашої області. Найбільше зацікавлення отримали туристичні продукти від інфраструктурних закладів Бучацького та Заліщицького районів. Надзвичайно популярним були матеріали про відпочинок у Дністровському каньйоні адже активний відпочинок на воді дає можливість відчути єднання із природою.
Оцінюючи результати виставки можна з впевненістю сказати, що у контактах між Тернопільщиною та Одеськими туристами настав рестарт. «Ми вже працювали із Тернопільськими туроператорами – говорить директор туристичного підприємства «Фагот» Олена Остапишіна – проте дешеві тури за кордон розірвали довготривалі контакти. Тепер ми маємо змогу знову зосередитись на внутрішньому туризмі і головні позиції при формуванні турпродукту займають Західні області» – добавила вона.
«Тернопілля має туристичний потенціал та оновлюється інфраструктура, саме тому нам потрібно лиш оптимізувати рекламні зусилля та привернути увагу туриста до нашого краю – підсумував заступник директора департаменту облдержадміністрації» – начальник управління розвитку туристичної інфраструктури Назар Яворський.

DSCN4466DSCN4471DSCN4475