ТЕРНОПІЛЛЯ ПРЕДСТАВЛЕНЕ НА ІІ ТАВРІЙСЬКОМУ ТУРИСТИЧНОМУ КОНГРЕСІ
Основні події Туристичного Конгресу відбувалися у Новій Каховці на базі готельно-розважального комплексу "Premier". Серед 150 учасників присутні представники Тернопільської області у складі делегації: Назар Яворський - начальник управління розвитку туристичної інфраструктури департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ОДА, головні спеціалісти відділу промоції та організації туристичної діяльності управління Богдан Муха і Ростислав Яцків та менеджер відпочинкового комплексу "Мішин-Сіті" із Заліщицького р-ну.
Три дні конгресу були цікаві та насичені. Серед виступаючих хочеться відзначити: Дмитра Шоломко - генерального директора компанії "Google Україна", Івана Ліптугу - радника з питань туризму Міністра економічного розвитку та торгівлі України, Андрія Стефановича - заступника голови правління ГО «Асоціація індустрії гостинності України», Сергія Підмогильного - голову асоціації екологічно та активного туризму в Україні.
Після виступів проводилась робота у секціях. Найцікавішими для опрацювання були теми «Маркетинг та просування території» а також «Можливості та перспективи ділового та івент-туризму».
На одному із пленарних засідань Назар Яворський провів презентацію туристичного потенціалу та турпродукту області. На закінчення виступу він висловив твердження, що Україна має величезний потенціал і ми повинні зробити рестарт внутрішнього туризму і Тернопільська область є дуже цікавою для відвідин іноземців у туристичному та інвестиційному напрямках. Додатково були представлені наші нові видання: двомовна туристична карта Тернопілля а також сакральне надбання у довіднику "Чудотворні ікони Тернопілля".
Усі три дні пройшли у тісній та міжнародній співпраці адже участь у ІІ Таврійському Туристичному Конгресі взяли і представники Грузії. Вони ділилися досвідом відродження та реформ туристичної галузі на прикладі своєї держави.
Учасникам також було запропоновано оглянути вдало реалізовані програми та проекти Херсонської області такі як: екопроект «Зелені хутора Таврії», де вперше проводився культурно-мистецький Таврійський фестиваль, база зеленого туризму «Чайка», заміський центр «Чайна тишина» та інші.
Такі заходи, на які запрошуються передові люди галузі а також спеціалісти менеджменту та маркетингу потрібні для вироблення спільних програм і проектів, і в першу чергу для вдалого розвитку галузі.