Аналіз виставкової діяльності управління за 2012 рік

logo 12Участь у міжнародних та регіональних туристичних заходах є важливою ділянкою у роботі управління, - зазначає начальник управління з питань туризму Леся Серетна, - адже завдяки активній виставковій діяльності, ми популяризуємо туристичні принади області не тільки в Західному регіоні, але й по всій Україні та закордоном. Участь у різноманітних туристичних виставках сприяє динамічному розвитку внутрішнього туризму.

Протягом 2012 року туристично-рекреаційний потенціал області презентували у 15 спеціалізованих всеукраїнських, міжрегіональних та міжнародних туристичних виставках та форумах:

  • Всеукраїнська туристична виставка «Туризм. Спорт. Мисливство і риболовля - 2012» (м.Харків);
  • Міжнародна туристична виставка UITT-2012 (м. Київ);
  • Туристична виставка «Відпочинок, туризм, курорт - 2012» (м. Запоріжжя);
  • VII Міжнародний інвестиційний форум (м.Тернопіль);
  • Туристичний фестиваль «Євро Карати-2012» (с. Оноківці Ужгородський район, Закарпатсбка область);
  • ІХ Підкарпатський туристичний ярмарок (м. Перемишель Республіка Польща);
  • IV Західноукраїнська туристична виставка-фестиваль (м. Тернопіль);
  • І Туристичний фестиваль «Київщина туристична» (м. Київ);
  • Загальнодержавна виставкова акція «Барвиста Україна 2012» (м. Київ);
  • Туристична виставка «Тур’євроцентр-Закарпаття - 2012». (м. Ужгород);.
  • Міжрегіональна туристична виставка «Писанкове Прикарпаття» (м. Івано-Франківськ);
  • Львівський міжнародний форум індустрі, туризму та гостинності (м.Львів);
  • Національний туристичний форум організований Асоціацією лідерів туристичного бізнесу України (АЛТУ);

  • VІ Міжрегіональна виставка-турсалон «Відпочивайте на Полтавщині» (м. Полтава);

  • Київський міжнародний туристичний форум (м. Київ).

Виставковий стенд «Тернопільщина туристична» на кожному заході користувався великою популярністю. Відвідувачі та учасники туристичних виставок активно цікавилися новими маршрутами, маловідомими туристичними об’єктами краю та турами вихідного дня. Працівники управління з питань туризму, розповідаючи про потенціал області, користувалися туристично-рекреаційною картою Тернопільської області, а також різноманітними рекламно-інформаційними буклетами, випущеними управлінням з питань туризму.

До уваги візитерів виставкової експозиції нашої області для ознайомлення пропонувалася рекламно-презентаційна продукція історико-архітектурних заповідників, санаторно-курортних закладів, закладів розміщення, туристичних фірм, а також путівники, маршрути та туристичні карти Тернопільщини.

В загальному, з матеріалами туристичного спрямування на стенді Тернопілля за 2012 рік ознайомилось більше 10 000 відвідувачів, які отримали первинну інформацію з презентаційних матеріалів та представленого фото-банера управління, на якому відображено найпривабливіші туристичні перлини нашої області.

Рекламно-інформаційна продукція про туристичну Тернопільщину була представлена на ряді міжнародних виставкових заходах в Росії, Кореї (м.Йосу), Німеччині (м.Берлін), а також у консульствах та посольствах України закордоном.

Як свідчить практика, ефект від участі у туристично-виставкових заходах помітний. Туроператори зі східних, центральних, південних областей України, а також закордону, активно включають туристичні об’єкти Тернопільщини до своїх маршрутів, налагоджують контакти з місцевими туристичними організаціями, екскурсоводами.

Популярністю користуються у туристів маршрути релігійно-пізнавальної тематики: до Зарваниці, Почаєва та Кременця; любителів активного відпочинку приваблюють велотури, спелеотури, а також сплави по Дністрі.