Від компанії «Аеросвіт» можна отримати компенсацію

AerosvitДержавна інспекція з захисту прав споживачів рекомендує громадянам, які постраждали внаслідок затримки чи скасування рейсів компанії "АероСвіт", добиватися компенсацій у судах. Про це повідомив голова Держспоживзахисту Сергій Орєхов на брифінгу у Кабміні.

За словами С. Орєхова, якщо будуть відповідні рішення судів, тоді постраждалим від діянь «Аеросвіту» можна буде розраховувати на компенсацію збитків від 250 до 350 євро за добу. Для цього, за його словами, необхідно буде надати суду «чек, путівку, квиток, і звернутися туди з позовною заявою».

У 2012 року набув чинності закон про повітряні перевезення, що передбачає значні суми компенсації за порушення прав пасажирів та за надання неякісних послуг.

Голова Держспоживзахисту також зазначив, що на початку 2012 року інспекція з захисту прав споживачів, що працювала в структурі держстандарту, оштрафувала "АероСвіт" на 128 мільйонів гривень за неякісне надання послуг пасажирам. Після ряду етапів розгляду справи в суді з ініціативи "АероСвіту", справу було припинено, у зв'язку з реорганізацією держстандартів.

Зараз, за ​​словами пана Орєхова, якістю надання послуг пасажирам займається інспекція, створена при Міністерстві інфраструктури.

Як відомо, з 4 січня "АероСвіт" скасувала ряд рейсів у зв'язку з призупиненням обслуговування в деяких зарубіжних аеропортах. 9 грудня 2012 Господарський суд Київської області розпочав банкрутство "АероСвіту" на підставі заяви самої компанії.

Авіакомпанія підкреслює, що справа відкрита з метою початку процедури санації авіакомпанії, і вона має намір і далі продовжувати операційну діяльність і виконувати поточні зобов'язання.

За матеріалами: golos.ua, pravda.com.ua